روش های فروش اینترنتی رایگان

روش های فروش اینترنتی رایگان

5/5 - (3 امتیاز)

بررسی روش های فروش اینترنتی رایگان برای افزایش فروش ، معرفی خدمات و فروش محصولات در اینترنت. امروزه با توسعه رسانه های اجتماعی روش های جدیدی پدیدار شده که از طریق آنها می توانید تجارت خود را متحول سازید. قبلا روش های بازاریابی اینترنتی به طور کامل بررسی شد حال می خواهیم روش های رایگان تجارت آنلاین را بررسی نمایم.

روش های فروش اینترنتی رایگان

شروع تجارت آنلاین در فضای مجازی در برخی از الگوهای فروش لازم به طراحی سایت یا طراحی فروشگاه اینترنتی برای معرفی یا فروش محصولات الزامی می باشد. اما در برخی از موارد می توان بدون طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی کسب درآمد کرد. در این مقاله می خواهیم روش های فروش اینترنتی رایگان از اینترنت را بررسی نمایم لذا روش های ارائه شده برای شرکت های معتبر و کسب و کارهای حرفه ای توصیه نمی شود بلکه قصد ما بر این است که کسب و کارهای نوپا و کم توان بتوانند به صورت رایگان در اینترنت تجارت آنلاین خود را راه اندازی و کسب درآمد کنند.

روش های فروش اینترنتی رایگان برای سایت ها یا وبلاگ ها

در این بخش به بررسی روش های فروش اینترنتی رایگان برای سایت ها یا وبلاگ ها می پردازیم.

ثبت سایت در موتور جستجوگر

اولین قدم تجارت آنلاین در اینترنت استفاده از قابلیت های موتورهای جستجوگر می باشد. از سالیان گذشته افراد برای یافتن نیازهای خود آنها را در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ که از بزرگترین آنها هستند جستجو می کردند. بنابراین بسیار مهم است که سایت یا وبلاگ شما در این موتور جستجوگر ها نمایش داده شوند برای ثبت سایت در موتور جستجوگر باید آدرس سایت را در آنها ثبت نماید.

ثبت سایت در دایرکتوری های اینترنتی

دایرکتوری ها وب سایت هایی هستند که تمامی کسب و کارها در آنها طبقه بندی شده و این امکان را به کاربران می دهد تا کسب و کار مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنند. بنابراین ثبت سایت در دایرکتوری کمک می کند تا مخاطبین شما را به راحتی ببینند.

درج آگهی اینترنتی

وب سایت های آگهی اینترنتی بستر مناسب برای به اشتراک گذاشتن خدمات یا معرفی محصولات شما می باشند. بازدید بالای سایت های درج آگهی اینترنتی کمک می کند خدمات و محصولات شما بیشتر مشاهده شود. برای صهولت کاربران ایتروز لیست ۱۰۰ تا از برترین سایت های درج آگهی را برای شما دسته بندی نموده تا بتوانید رایگان درج آگهی نماید.

تولید محتوا

تولید محتوا از گذشته عامل مهمی در افزایش مخاطب بوده اما تنها تولید محتوا باعث فروش نمی شود بلکه تولید محتوای هدفمند و مرتبط با خدمات و محصولات با توجه با استراتژی فروش می تواند روش مهمی برای افزایش فروش یا معرفی خدمات باشد.

روش های فروش اینترنتی رایگان بدون سایت یا وبلاگ

اگر می خواهید بدون سایت یا وبلاگ فروش محصولات یا معرفی خدمات خود را بالا ببرید در این بخش می خواهیم روش های فروش اینترنتی رایگان بدون سایت یا وبلاگ را بررسی نمایم.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی خدمات یا فروش محصولات بدون سایت یا وبلاگ در اینترنت می باشند. ما شبکه های اجتماعی را به چند دسته تقسیم می کنیم.

شبکه های اجتماعی دسکتاپ جز اولین دسته از شبکه های اجتماعی اینترنت بوداند که قابلیت اشتراک گذاری مطالب ، تصاویر و ویدئو را به کاربر می دهد. شبکه های اجتماعی فارسی مخصوص کاربران ایرانی طراحی شده و به غیر از آن شبکه های اجتماعی محبوب در دنیا می باشد که مورد استفاده میلیون ها کاربر قرار گرفته است. با به اشتراک گذاشتن خدمات و محصولات خود در این شبکه ها مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب نماید و از خاصیت هشتگ در این شبکه ها غافل نباشید.

شبکه های اجتماعی موبایل طراحی شده مخصوص گوشی های هوشمند و جز محبوبترین شبکه های اجتماعی روز دنیا به حساب می آیند. در این شبکه ها به غیر از اشتراک گذاری مطالب ، تصاویر و ویدئو امکانات پیشرفته تری معرفی می شود که می تواند در گسترش کسب و کار شما نقش موثری را ایفا نماید.

سرویس های اشتراک ویدئو

سرویس های اشتراک ویدئو این امکان را مهیا می سازد تا تصاویر ویدئویی از خدمات یا محصولات خود تولید نماید. برای مثال می توانید ویدئوهای آموزشی برای محصولات خود تولید نماید و به اشتراک بگذارید.

ارسال ایمیل

یکی از قدیمی ترین روش های فروش اینترنتی رایگان ارسال ایمیل می باشد که از دو روش قابل اجرا است. برای ارسال ایمیل می توانید از سرویس دهنده های خدمات ایمیل که به صورت رایگان است استفاده نماید و با فعال نمودن گزینه pop3 در این سرویس دهنده ها به صورت انبوه ایمیل ارسال نماید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *