لیست بهترین سایت های ثبت رایگان rss

لیست بهترین سایت های ثبت رایگان rss

3.8/5 - (15 امتیاز)

معرفی لیست بهترین سایت های ثبت رایگان rss آر اس اس باعث افزایش بازدید مطالب می شود. اگر محتوا تولید می کنید حتما همراه مطلب لیست بهترین سایت های ثبت رایگان rss باشید.

ثبت رایگان rss افزایش بازدید مطالب

اگر در اینترنت جستجو کنید یکی از روش های افزایش بازدید مطالب سایت ثبت آن در سایت های به اشتراک گذاری rss آر اس اس است. شما با به اشتراک گذاری لینک آر اس اس سایت خود مطالب سایت را به سایت تبلیغ کننده متصل می کنید در سایت تبلیغ کننده تنها عنوان و بخش کمی از مطلب شما به نمایش گذاشته می شود و کاربر برای مشاهده کامل مطلب باید بر روی آن کلیک کند با این کار وارد سایت شما می شود. همین امر باعث افزایش بازدید مطالب سایت می شود. روش های دیگری مانند ثبت رایگان لینک در دایرکتوری هابهترین سایت های درج آگهی رایگان و بسیاری مطالب دیگر که تا کنون در آکادمی ایتروز منتشر شده می توانید از طریق دسته بندی بازاریابی اینترنتی مطالب مرتبط را مشاهده نماید.

لیست بهترین سایت های ثبت رایگان rss آر اس اس

اگر در اینترنت جستجو کرده باشید سایت های زیادی دسته بندی و معرفی شده اند اما در بسیاری از این لیست ها که توسط تیم محتوای ایتروز بررسی شد برخی از آنها قدیمی و دارای لینک های پر از خطا و در برخی موارد دیگر غیر قابل استفاده یا ثبت رایگان rss به صورت دو طرفه صورت می گرفته.

در لیست جمع آوری بهترین سایت های ثبت رایگان rss را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم . برای استفاده وارد سایت های زیر شده و از قسمت submit اطلاعات لازم را تکمیل نماید و ارسال کنید. در صورت بروز مشکل آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

۱- bulkpinger.com/free-rss-submit-online
۲- ۲rss.com/index.php
۳- plazoo.com/en/addrss.asp
۴- feedlisting.com/submit.php
۵- boingboing.net
۶- rss6.com
۷- ngoid.sourceforge.net/sub_rss.php
۸- wingee.com/submit

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *