بک لینک رایگان واقعی

بک لینک رایگان واقعی

4.7/5 - (15 امتیاز)

بک لینک رایگان واقعی یکی از روش های موثر در افزایش سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل است روش های دیگری هم برای افزایش سئو و گرفتن بک لینک وجود دارد که همراه آکادمی ایتروز به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بک لینک رایگان واقعی

خیلی از کاربران در گفتگوی آنلاین از ما سوال میکنند چطوری میشود بک لینک رایگان واقعی گرفت و آیا بک لینک رایگان فارسی یا بک لینک رایگان گوگل روش های موثری برای افزایش رتبه سایت است یا خیر. در باور بسیاری از افراد حتی اغلب سئو کارها بک لینک تنها روش برای بهبود رتبه سایت و افزایش جایگاه لینک ها در نتایج جستجوگر گوگل می باشد با اینکه این باور کاملا غلط است. برای روشن شدن بیشتر موضوع باید توجه داشته باشید لینک سازی چه داخلی و چه خارجی یکی از روش های موثر در افزایش رتبه و بهبود لینک ها در نتایج گوگل است اما یکی از روش هاست بلکه تمام سئو سایت بک لینک نیست.

در مطالب قبلی در مورد بک لینک رایگان فارسی ، بک لینک رایگان گوگل ، بک لینک رایگان خارجی مطالبی منتشر شد و توضیحاتی مختصر در این رابطه ارائه شد همچنین تعداد زیادی از کاربران ایتروز سوالاتی را مطرح نموده اند در مورد گوگل پنالتی و غیره که به آنها پرداخته و توضیح داده شد. سعی بر این است در آینده مطالب کاملی در رابطه با روش های بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت به صورت کامل پرداخته شود. اما در این مقاله می خواهیم به بک لینک رایگان واقعی بپردازیم. اینکه چقدر بک لینک ها می توانند در سئو سایت موثر باشند و حتی دیده شده برخی با اینکه بک لینک های زیادی ثبت کرده اند اما در افزایش رتبه سایت موفق نبوده اند در آینده مطالبی منتشر خواهد شد اما سوال اکثر افراد در رابطه با بک لینک رایگان واقعی اشاره به نوع لینک دارد و با مفهوم nofollow و dofollow آشنا هستند‌. باید خاطر نشان شد سایت های موثر در گرفتن بک لینک اصولا سایت هایی با اتوریتی و رنک بالا هستند و ثبت لینک در این دسته از سایت ها به صورت رایگان و مستقیم امکان پذیر نیست اما از روش های غیر مستقیم می توانید در این گونه از سایت ها بک لینک رایگان با کیفیت بسیار بالا ثبت نماید که در آینده به آن خواهیم پرداخت.

برخی بر این عقیده هستند که بک لینک گرفتن از سایت هایی که نوفالو هستند کاری بیهوده است اما باید بدانید که فعالیت در اینترنت و ثبت لینک در سایت ها و انجمن های مختلف امتیاز مثبت از طرف گوگل محسوب می شود پس از این گزینه غافل نشوید و در سایت های مختلف لینک ثبت کنید.

پیدا کردن سایت های مختلف برای گرفتن بک لینک کار دشواری است چون اکثر سایت های پربازدید قسمت درج آدرس وب سایت را غیر فعال کرده اند اما برای حل این موضوع ما پست هایی منتشر کرده ایم که اگر شما قسمت بک لینک سایت ایتروز را مشاهده کنید آنها را خواهید یافت و به راحتی می توانید بک لینک های خودتون رو ثبت کنید‌. همچنین لیست ها به روز رسانی شده و سایت هایی که قابلیت ثبت آدرس سایت را غیر فعال می کنند از لیست حذف می شوند پس نگران قدیمی بودن لیست ها نباشید و از آنها استفاده کنید‌.

چگونه بک لینک رایگان واقعی بگیریم

مطالبی که تا به اینجا گفته شد برای آگاهی از این است که توجه داشته باشید بک لینک رایگان واقعی به راحتی قابل ثبت نیست و اگر نخواهید برای آن هزینه پرداخت کنید باید راه کارهایی را در نظر داشته باشید که اغلب زمان بر هستند که به آنها می پردازیم

برای گرفتن بک لینک واقعی از سایت هایی که اتوریتی بالایی دارند در گام اول شما باید مدیر این دسته از سایت ها را با روش های مختلفی مجاب کنید تا لینک سایت شما را بدون nofollow در سایت خودشون به نمایش بگذارند.

تولید محتوا منحصر به فرد

یکی از بهترین روشی که برای گرفتن بک لینک توصیه می کنیم تولید محتوا منحصر به فرد است به این معنی که محتوایی تولید کنید که در رابطه با آن موضوع در اینترنت محتوای مشابه تولید نشده باشد و مورد نیاز کاربران اینترنت باشد. موضوعات زیادی در این رابطه می توانید انتخاب کنید و به تولید محتوا بپردازید. از طریق این روش شما می توانید نظر مدیران سایت های پربازدید را جلب کرده و آنها محتوای تولید شده شما را در سایت خودشون منتشر کنند اما تنها انتشار محتوا برای شما سودی نخواهد داشت بلکه باید در متن محتوای خود از کلمات کلیدی همراه با لینک استفاده کنید تا پس از کپی محتوا لینک های سایت شما در سایت مورد نظر کپی شود و از این طریق بتوانید بک لینک واقعی رایگان دریافت نماید. این کار هم برای شما ارزشمند است هم برای وب سایت هایی که مطالب شما را منتشر می کنند پس از تولید محتوای منحصر به فرد غافل نشید و این موضوع را جدی بگیرید.

نکات کلیدی در تولید محتوا وجود دارد که بدون آگاهی از این موارد می توانید بک لینک رایگان واقعی دریافت کنید اما باعث کاهش سئو سایت شما می شود که در پست های بعدی به این موارد اشاره خواهیم کرد اما به دلیل اینکه در این مطلب به صورت تخصصی در رابطه با بک لینک رایگان واقعی صحبت می کنیم مطالب فرعی را در پست های بعدی منتشر خواهیم کرد.

انتشار رفرنس های خارجی

یکی دیگر از روش های گرفتن بک لینک واقعی و ارزشمند انتشار رفرنس های خارجی است که به روش های گوناگونی می تواند تولید شود. برای مثال می توانید مقالات خارجی را ترجمه و به صورت فایل های پی دی اف به صورت رایگان با لینک سایت خودتون منتشر کنید و از کسانی که می خواهند آن را در سایت خود منتشر کنند حتما بخواهید با لینک شما این کار را انجام دهند. همچنین ویدئوهای آموزشی را می توانید به صورت ترجمه زیر نویس یا صدا گذاری به روش کتاب های الکترونیکی منتشر نماید.

متاسفانه روش های زیادی برای گرفتن بک لینک واقعی و بدون nofollow وجود ندارد و بهترین روش تولید محتوا است. ما در این مطلب خواستیم به کلیات بک لینک واقعی و واقعیت های پیرامون این موضوع اشاره کنیم تا شما درک بهتری از تولید بک لینک داشته باشید. در آینده مطالب بیشتری در رابطه با روش های گوناگون و موثر گرفتن بک لینک تهیه و منتشر خواهیم کرد. همچنین می توانید سوالات و نظرات خودتون را از طریق بخش نظرات منتشر کنید تا شاید سوال شما سوال خیلی از کاربران دیگر سایت ایتروز باشد.

بک لینک رایگان

تا به امروز ۵ سری از بک لینک های رایگان فارسی و ۳ سری بک لینک رایگان خارجی در مجموع ۱۵۰ سایت منتشر شده برای مشاهده تمامی مطالب می توانید به برچسب بک لینک مراجعه فرماید. ما مطالبی را که تا به امروز منتشر شده در زیر قرار داده ایم. برای مشاهده بر روری لینک هر یک از آنها کلیک نماید. هر یک از لینک ها شامل آدرس وب سایت هایی با کیفیت بالا برای ثبت بک لینک می باشند.

۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۱
۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۲
۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۳
۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۴
۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۵
۲۰ بک لینک رایگان فارسی سری۶
۲۰ بک لینک رایگان انگلیسی سری۱
۲۰ بک لینک رایگان انگلیسی سری۲
۱۰ بک لینک رایگان انگلیسی سری۳
۲۰۰۰۰ بک لینک رایگان گوگل
ثبت آگهی لینک دار رایگان
۱۰ بک لینک قوی با اتوریتی بالا رایگان
۱۲ بک لینک فالو رایگان جهان

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

12 پاسخ

  1. سلام، ممنون از اطلاعات مفیدتون. آیا استفاده از بک لینک باعث نمیشه گوگل بعد از تشخیص با افزایش رنک سایت رو جریمه کنه؟

  2. سلام
    موفق و پیروز باشید از مطالب آموزنده سایت تون کمال استفاده رو بردم

    تشکر

  3. سلام
    واقعا از مطالب آموزنده تون استفاده کردم امیدوارم همیشه موفق باشد

  4. بسیار ممنونیم از مطالب خوبتون و وقتی که برای آموزش نکات مهم به خوانندگانتون می ذارید. موفق باشید. با بهترین آرزوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *