لیست سایت های ارائه دامنه رایگان

لیست ثبت دامنه رایگان برای وبلاگ و وردپرس

5/5 - (7 امتیاز)

معرفی لیست ثبت دامنه رایگان برای وبلاگ ها و وب سایت ها مانند وردپرس همچنین استفاده دامنه در هاست های اشتراکی و مجانی. همراه ایتروز برای معرفی این وب سایت های ارائه دهنده دامنه رایگان باشید. در مطالب قبلی طراحی سایت رایگان در چند دقیقه آموزش داده شد در صورت تمایل از آن دیدن بفرماید.

جستجو برای دامنه رایگان

ما در گوگل به دنبال دامنه رایگان بودیم که با کلی وب سایت ارائه دهنده خدمات هاست و دامنه مواجه شدیم که همگی ادعا ارائه ثبت دامنه مجانی می کنند اما وقتی وارد صفحه سایت می شدیم برخی که کلا یادشون رفته بود همچین نوشتاری در عنوان و توضیح سایتشون استفاده کردند برخی هم با نوشتن سرویس در دسترس نیست و غیر فعال است و بهونه های اینچنینی.

همه این سایت ها سعی دارند کاربر را با نوشتن عنوان و توضیحات دروع وارد سایت خود کنند که این روش در سئو سایت و افزایش رنک روش تمیز و جالبی نیست. البته در جستجوی ثبت دامنه رایگان به انگلیسی هم به شمار زیادی از این تیپ وب سایت ها برخوردیم که نشان می دهد در همه جا از روش های سئو کثیف استفاده می شود.

لیست سایت های ثبت دامنه رایگان

ما لیست سایت های ثبت دامنه رایگان را برای شما جمع آوری نموده و در زیر قرار داده ایم. عضویت و دریافت دامین در سایت های زیر کاملا مجانی می باشد. برای مشاهده وارد این سایت ها شوید و از خدمات آنها استفاده نماید.

dde.ir
org.ir
۳de.ir

آموزش تنظیم دامنه مجانی

در مطلبی که ابتدای مقاله معرفی شد نحوه ثبت و استفاده از دامین به صورت تصویری آموزش داده شده است. در صورت مشاهده آن مطلب می توانید به راحتی آن را تنظیم نماید. ممنون از همراهی شما با مطلب ثبت دامنه مجانی.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *