eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان

eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان

4.4/5 - (31 امتیاز)

eztalks بهترین نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان با امکانات فوق العاده برای برگزاری جلسات از راه دور همراه با آموزش eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان توسط آژانس دیجیتال ایتروز.


eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان

طبق بررسی های تیم محتوای ایتروز شرکت های زیادی خدمات کنفرانس آنلاین ارائه می‌دهند که اکثر آنها یا رایگان نیستند یا نرم افزارهای رایگان کنفرانس از راه دور امکانات کاملی را به کاربران به دلیل رایگان بودن ارائه نمی‌کنند‌. به جرات می توان گفت eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین نه تنها رایگان است بلکه امکانات کاملی را به کاربران ارائه می نماید. اگر بخواهیم درباره مزیت های این نرم افزار و اپلیکیشن صحبت کنیم باید اشاره کنیم در نسخه رایگان eztalks  امکان ارتباط بین ۱۰۰ نفر و همچنین چهل دقیقه کنفرانس آنلاین فراهم است. از طریق لینک زیر می توانید نرم افزار eztalks را دریافت نماید.


www.eztalks.com

eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان

در این مطلب آموزش کامل استفاده از نرم افزار eztalks کنفرانس آنلاین به صورت ویدئویی ارائه می شود.

امکانات نرم افزار eztalks کنفرانس آنلاین

برگزاری جلسات meeting

در نرم افزار eztalks کنفرانس آنلاین برگزاری جلسات به روش های تصویری، صوتی، نوشتاری، اشتراک گذاری صفحه از راه دور قابل انجام است.

اشتراک گذاری

در eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و همچنین به صورت کنفرانس اسکرین دستگاه مورد نظر را مشاهده نماید. ایجاد اتاق های گفتگو و دعوت نامحدود از افراد برخی دیگر از امکانات رایگان eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین می‌باشد.


آموزش نرم افزار eztalks کنفرانس آنلاین

مشاهده سرفصل های آموزش ویدئویی نرم افزار eztalks کنفرانس ویدئویی به شرح زیر است

  1. آموزش نصب نرم افزار بر روی ویندوز
  2. آموزش نصب نرم افزار بر روی اندروید
  3. آموزش به اشتراک گذاری صفحه دسکتاپ از راه دور
  4. آموزش برگزاری جلسات چند نفره به صورت هم زمان و آنلاین

آموزش نصب نرم افزار بر روی ویندوز

 

از طریق این آموزش به راحتی می توانید  eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین را بر روی سیستم عامل ویندوز نصب و اجرا نماید. تمامی مراحل نصب در ویدئو آموزش داده شده.


آموزش نصب نرم افزار بر روی اندروید

 

طریقه آموزش eztalks نرم افزار کنفرانس آنلاین بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس مشابه است با این تفاوت که در اندروید اپلیکیشن را از پلی استور دانلود می نماید اما در آی او اس از اپ استور دانلود می نماید. در آموزش ویدئویی طریقه نصب نرم افزار بر روی اندروید به صورت کامل توضیح داده شده است.


آموزش به اشتراک گذاری صفحه از راه دور

 

برای به اشتراک گذاری صفحه نرم افزار های بهتری مانند تیم‌ویور و انی دسک وجود دارد که مخصوص به اشتراک گذاری صفحات دسکتاب و دسترسی به آنهاست. تفاوت eztalks با نرم افزار های گفته شده در به اشتراک گذاری چندین نفره صفحه می باشد.

مطالب دیگر آکادمی :

اگر می‌خواهید تبادل اطلاعات و مشاهدات بین دو نفر صورت گیرد نرم افزار anydesk که در آکادمی ایتروز آموزش کامل داده شده پیشنهاد می شود اما اگر نیازمند به تبادل اطلاعات و مشاهده صفحه بین چندین نفر هستید eztalks بهترین نرم‌ افزار رایگان در این رابطه است. در ویدئو زیر به صورت کامل نحوه اشتراک گذاری صفحه از راه دور آموزش داده شده.


آموزش برگزاری جلسات چند نفره به صورت هم‌ زمان و آنلاین

 

شرکت های آمازون، اوراکل و اکثر شرکت های بزرگ و کشور های توسعه یافته برای برگزاری جلسات آنلاین از نرم افزار های کنفرانس آنلاین استفاده می‌کنند. استفاده از این نرم افزار این امکان را به افراد می‌دهد تا در هر کجای جهان باشند بتوانند جلسات خود را برگزار و اطلاعات لازم را تبادل نمایند. در آموزش ویدئویی زیر به صورت کامل نحوه برگزاری meeting یا جلسات توضیح داده شده است.

مطالب مرتبط دیگر :

امیدواریم مطالب نرم افزار کنفرانس آنلاین رایگان eztalks مورد پسند شما واقع شده باشد و توانسته باشیم آموزش کامل و مورد نیاز ارائه نمایم. شما می توانید نظرات خود را در قسمت زیر با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

5 پاسخ

  1. سلام من ایزتالک رو نصب کردم اما فقط 10 دقیقه به من زمان می ده. من به هوای 40 دقیقه نصبش کردم

  2. با سلام.من این نرم افزار رو نصب کردم روی گوشی اندروید.ولی بیشتر از یک نفر رو نمیتونم توی میتینگ داشته باشم.وقتی اولین نفرجوین میشه پیامی برای نفرات دیگه میره که room is full please contact your host
    روی دو تا گوشی نصب کردم این مشکلو داشت ولی گوشی دو تا از دوستام مشکلی نداشت
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام و درود
      لطفا از طریق وبسایت با پشتیبانی این نرم افزار در ارتباط باشید.

  3. سلام
    لطفا اطلاعات صحیح رو منتشر کنید
    این نرم افزار رایگان نیست ولی تا چهل دقیقه در جلسات بصورت رایگان عمل میکنه و بعد از اون باید اشتراک ماهیانه خریداری بشه

    1. با سلام و درود
      نرم افزار معرفی شده به نسبت نرم افزار های مشابه رایگان امکانات فوق العاده ای دارد اما همانطور که شما هم بیان فرمودید تنها چهل دقیقه در هر جلسه می توان از این نرم افزار استفاده کرد که حل کردن این موضوع هم کار دشواری نیست و با یک قطع و وصل کردن ارتباط می توان چهل دقیقه را تمدید کرد. هدف از انتخاب و آموزش این نرم افزار کیفیت بالا و امکانات فوق العاده این نرم افزار نسبت به مدل های مشابه بوده. ممنون از اینکه نقاط ضعف نرم افزار را پرنگ کردید اما با معیارهای بیشتری مانند امکانات نرم افزار های مشابه مقایسه بفرماید چهل دقیقه خیلی چیز مهمی نیست و به سادگی قابل حل هست. ممنون از نظرتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *