قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite

قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite

5/5 - (5 امتیاز)

معرفی قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite یکی از بهترین قالب های فروشگاهی 2020 می باشد. بررسی قالب ایکامرس لایت همراه با آژانس دیجیتال ایتروز.

قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس لایت مورد استقبال کاربران وردپرس قرار گرفته و یک قالب محبوب است. در بررسی پنج ستاره برای کیفیت طراحی و پشتیبانی مشتری آن جمع آوری شده نیز مشخص است.

یک مورد از ویژگی های این تم که بسیار جالب می باشد منو است که در سمت چپ سایت قرار دارد. با استفاده از این طرح می توانید سایتی مانند آمازون درست کنید. بازدید کنندگان احتمالاً این الگوی طراحی را تشخیص داده و می فهمند که می توانند از این منو برای حرکت به بخشهای شما استفاده کنند.

به دلیل گزینه های بسیار ناوبری موجود در قالب فروشگاه اینترنتی ایکامرس لایت ، برای یک فروشگاه با صدها یا حتی هزاران محصول فوق العاده کار خواهد کرد. گزینه های سفارشی سازی زیادی در Customizer وجود دارد که می توانید به روزرسانی های آنها را بصورت زنده مشاهده کنید. برخی از تنظیمات شامل یک آرم سفارشی ، پس زمینه ، نوار جستجو و کنترل های طرح دار چند نوار جانبی است.

قابلیت های فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite

قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite یک تم مدرن وردپرس ووکامرس و رایگان است که به خصوص برای فروشگاه ها و سایت های تجارت الکترونیکی طراحی شده است. این می تواند برای انواع فروشگاه های آنلاین، از جمله: مد ، کفش ، جواهرات ، ساعت ، ورزش ، فناوری ، موبایل … eCommerce Lite به راحتی قابل استفاده و کاملاً ریسپانسیو می باشد. این محصول با یک طرح چیدمان چشم نواز همراه است که فوراً توجه هر کسی که به وب سایت شما بازدید می کند جلب خواهد کرد. موضوع ترجمه آماده است. قالب eCommerce Lite سئو فرندلی است که به شما در دستیابی به بالاترین موقعیت ها در Google و پایگاه داده کد بهینه شده برای عملکرد حداکثر عملکرد و سرعت بارگذاری سایت کمک می کند.

مطالب مرتبط دیگر :

Theme Customizer ابزار واقعاً جادویی برای شخصی سازی موضوع با پارامترهای از پیش تعریف شده است ، در قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite هیچ کد نویسی لازم نیست. ویژگی های اصلی تم: موقعیت های اصلی منو ، جستجو ، بنر برتر برای تبلیغ ، فروشگاه بر اساس طبقه بندی ، ستون های فرعی سمت راست ، آرم سفارشی ، پس زمینه سفارشی ، خرده نان ، بارگیری سریع ، سازگاری بین مرورگر ، فونت عالی ، اسناد ، پشتیبانی ، طرح شبکه راه انداز. موضوع از جمله پشتیبانی از لیست دلخواه ، مشاهده سریع و مقایسه افزونه ها.

پیش نمایش و دانلود قالب ایکامرس لایت

پیش نمایش و دانلود قالب ایکامرس لایت

خوشبختانه قالب ایکامرس لایت مانند eCommerce Gem ظاهر زیبایی دارد. ایکامرس لایت در نسخه رایگان و پولی قرار گرفته شده. نسخه رایگان ایکامرس لایت دسترسی های شما را برای سفارشی سازی سایت محدود کرده است. برای مثال در نسخه پولی شما چهار مدل صفحه اصلی دارید اما در نسخه رایگان یک نوع است. امکانات سفارشی سازی رنگ و فونت در قالب رایگان وجود ندارد و یا باید نسخه پولی که به قیمت 49 تا 150 دلار است را تهیه نماید و یا از طریق طراح سایت یا توسعه دهنده وب امکانات مورد نیاز خود را به آن اضافه نماید.

قالب فروشگاه اینترنتی eCommerce Lite برای راه اندازی یک فروشگاه تمام عیار گزینه مناسبی است. استفاده از آیکون ها, اسلاید ها, فونت ها و ترکیب زیبای ایکامرس لایت می تواند فوق العاده چشم گیر باشد اما سرعت بارگذاری سایت یک مقدار زیاد می شود. برای افزایش سرعت سایت باید آن را بهینه سازی کرد.

قالب ایکامرس لایت یک قالب بهینه سازی شده است اما در مقایسه با بهترین قالب فروشگاه اینترنتی رایگان ۲۰۲۰ می توان گفت قالب ایکامرس جم در بررسی های فنی سئو سایت قوی تری دارد.

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *