دانلود رایگان افزونه yoast wordpress seo premium v12.6.1

دانلود رایگان افزونه yoast wordpress seo premium v12.6.1

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود رایگان افزونه yoast wordpress seo premium v12.6.1 نسخه حرفه ای یواست سئو پرمیوم نسخه ۱۲٫۶٫۱ آخرین نگارش منتشر شده در سال ۲۰۱۹ تا به امروز.
بازدید کنندگان بیشتری را از Google و Bing دریافت کنید, بازدید کنندگان بیشتری را از رسانه های اجتماعی جذب کنید, تعامل خوانندگان خود را افزایش دهید.


ویژگی ها و مزایای افزونه Yoast SEO premium

برای کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و مترادف ، کلمات کلیدی مرتبط و کلیه فرم های کلمه بهینه سازی کنید

در افزونه SEO Yoast می توانید کلمه کلیدی یا کلمه مورد نظر را که می خواهید در پست یا صفحه خود برای رتبه بندی در نتایج جستجو وارد کنید. سپس محتوای شما را بررسی می کنیم تا بررسی کنیم که آیا شما اغلب از کلمات کلیدی استفاده می کنید – اما نه خیلی مواقع – و در نقاط مناسب . در Yoast SEO Premium ، این مرحله را یک قدم مهم دیگر بر می داریم. ما نه تنها کلمه کلیدی را که وارد می کنید بررسی خواهیم کرد بلکه متن شما را در مورد کلیه تغییرات آن کلمه یا عبارت تحلیل خواهیم کرد. اگر کلمه کلیدی “ایده های تزئین اتاق” باشد و مترادف “ایده های تزئین آپارتمان” است ، تمام شکل های ممکن کلمات در هر کلمه در نظر گرفته می شود: “آپارتمان” ، “اتاق” ، “اتاق” ، “تزئین” ، “تزئین”. ، “تزئین شده” ، “ایده” و غیره به این ترتیب ، شما واقعاً متن خود را بهینه می کنید. با این افزونه در Yoast SEO Premium ، می توانیم تضمین کنیم که هیچ افزونه وردپرس دیگری به چگونگی دیدن Google متن شما * نزدیک نمی شود ! * ما دائما در تلاشیم این کار را برای همه زبانهای موجود را با دانلود رایگان افزونه yoast wordpress seo premium v12.6.1 انجام دهید.


برای کلمات کلیدی مرتبط نیز بهینه سازی کنید

– فقط در نسخه پرمیوم

در نسخه رایگان ، فقط می توانید ۱ کلمه کلیدی فوکوس یا کلید واژه را تنظیم کنید. این بدان معناست که شما باید برای بهینه سازی دقیقاً چه چیزی را انتخاب کنید. در Yoast SEO Premium ، شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط بیشتری را اضافه کنید . این بدان معنی است که وقتی می خواهید برای قلم بهینه شوید ، می توانید در همان متن برای کاغذ نیز بهینه شوید. به دلیل آن قادر خواهید بود به مخاطبان گسترده تری برسید . در هر دو نسخه ، SEO Yoast نه تنها به شما در افزایش رتبه خود در نتایج جستجو کمک می کند بلکه روحیه شما را بالا می برد!


پیشنهادات پیوند داخلی

– فقط در نسخه پرمیوم

پیوند داخلی بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجوگر کمک می کند ساختار سایت شما را درک کنند. اما اضافه کردن پیوندها به صورت دستی کند ، خسته کننده و آزار دهنده است. با ویژگی پیوند داخلی در Yoast SEO Premium ، این موضوع گذشته است. این ویژگی متن شما را تجزیه و تحلیل می کند و پیوندهایی به پست های مرتبط را نشان می دهد – همانطور که می نویسید. تمام دردسرها را از پیوندهای داخلی خارج می کند. بله ، ما نیز در مورد آن بسیار خوشحالیم.
ما با اضافه کردن کد schema.org به روشی جدید و خلاقانه به صفحات خود ، ما می توانیم درک کنیم که گوگل ، پینترست و سایر سیستم عامل ها چگونه صفحه شما را می فهمند. با Yoast SEO ، اکنون می توانید به Google بگویید که صفحه WebPage شما Article که توسط یک Organization ساخته شده است ، و سایر ترکیبات مانند آن. این راحت ترین روش برای موتورهای جستجو برای بازیابی آن اطلاعات است و در این لحظه Yoast تنها محصول یا افزونه ای است که این اطلاعات را از این طریق ارائه می دهد! برخی دیگر فقط به Google می گویند که این یک صفحه وب ، مقاله است و مارکی وجود دارد ، بدون اینکه همه به هم وصل شود.

این باعث می شود گوگل نتواند خودش را بفهمد. فقط ما داستان کامل را می گوییم. اگر وب سایت شما در مورد خود ( Person ) است ، ما به Google تمام اطلاعاتی را که می خواهید گوگل بداند ، می گویم ، و همچنین پروفایل های اجتماعی شما و موارد دیگر را از طریق همان داده های schema.org اضافه می کنیم. این قطعاً باعث می شود پانل دانش شخصی شما در Google تقویت شود و این پروفایل های اجتماعی را نیز در آنجا نشان دهد و به دلیل آن نمایه کامل ، شانس کلیک شما را افزایش دهد. این روش منحصر به فرد برای اضافه کردن طرحواره به وب سایت شما با داده های schema.org در افزونه های محلی ، ویدئویی یا WooCommerce ما نیز ارتباط برقرار می کند تا همه این موارد به طرز حیرت انگیزی موثر باشند !


پیش نمایش صفحه خود در Google

با تشکر از ویرایشگر snippet ، می توانید از دید کاربر گوگل ببینید : پست یا صفحه شما در نتایج جستجو چه خواهد بود؟ و روی صفحه های موبایل؟ آیا می خواهید روی پیوندی مانند آن کلیک کنید؟ در نسخه رایگان ، فقط می توانید پیوند خود را در گوگل پیش نمایش کنید ، نه در فیس بوک یا توییتر.
پیش نمایش صفحه خود در رسانه های اجتماعی – فقط حق بیمه

اگر آن را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید ، بررسی کنید که صفحه شما چه شکلی خواهد بود. آیا عنوان متناسب است و تصویر مطابقت دارد؟ آیا آن را برجسته؟ اگر می خواهید افراد کلیک کنند ، سهام رسانه های اجتماعی شما باید بخشی را جستجو کند. اگر نمی خواهید برای هر پست در مورد آن فکر کنید ، فقط یک الگوی تنظیم کنید. افزونه Yoast SEO WordPress به شما امکان می دهد انواع مختلفی از صفحات را تنظیم کنید.
بررسی خوانایی: شانس اینکه افراد واقعاً صفحه شما را بخوانند افزایش می دهد

خوانندگان آنلاین نمی خوانند – آنها اسکن می کنند. دقیقاً مثل شما احتمالاً همین حالا انجام می دهید. بنابراین شما باید جملاتی کوتاه بنویسید ، زیرنویس اضافه کنید و از کلمات اتصال استفاده کنید. فکر می کنید خیلی سخت تر از آن است که به نظر برسد؟ جای نگرانی نیست Yoast SEO دقیقاً بر اساس تحقیقات علمی در مورد قابلیت خواندن ، مانند نمره Flesch Reading Ease ، دقیقاً چه کاری را انجام خواهد داد .
کنترل کامل بر روی خرده نانهای شما

سوخاری شما به دلایل مختلف می تواند کثیف شود. بعضي از پستها ممكن است در چند دسته فهرست شوند و به عنوان مثال با خرده هاي مختلفي از نان ها ظاهر شوند. با Yoast SEO می توانید یک دسته اصلی برای پست خود تعیین کنید و طبقه بندی طبقه بندی برای هر صفحه در وب سایت وردپرس خود تعیین کنید.
محتوای تکراری وجود ندارد: از سردرگمی Google خودداری کنید

وب سایت شما می تواند همان محتوای را در URL های مختلف نشان دهد ، که ممکن است Google را گیج کند: به این مسئله یک محتوای تکراری گفته می شود. Yoast SEO این مسئله را به شما می دهد تا یک URL را به عنوان اصلی نشان دهید – چه تکنیکی دوست دارد با یک لینک متعارف تماس بگیرد. به این ترتیب ، Yoast SEO اطمینان می دهد که محتوای شما همیشه در زیر URL ای که می خواهید در زیر پیدا شود ، یافت می شود. ساده.


کار در هر ویرایشگر WordPress

اگر سازنده اولیه ویرایشگر گوتنبرگ باشید ، Yoast SEO شما را در بهینه سازی پست های شما راهنمایی می کند. اگر تصمیم دارید از ویرایشگر کلاسیک استفاده کنید ، ما در بهبود پست های خود به شما کمک می کنیم. مهم نیست که چطور می خواهید پست ها یا صفحات خود را در وردپرس بنویسید ، ما به شما پوشیده ایم.
موارد فنی در پس زمینه

روبات های موتور جستجو وب را خزیده و یک فهرست ایجاد می کنند. و کمک به کمی کمک به آنها ضرری ندارد. Yoast SEO فرش قرمز را برای رباتهای جستجو جستجو می کند و باعث می شود سایت شما خزنده شود و همه چیز را پیدا کند. در اصل ، افزونه وردپرس از کلیه موارد فنی برای شما مراقبت می کند. اما سلام ، اگر دستکاری تکنیکی شما باشد – قدرت بیشتری به شما می دهد. با Yoast SEO ، می توانید پرونده های robots.txt و .htaccess خود را ویرایش کنید ، URL های خود را پاک کنید و نقشه های سایت خود را تولید و به روز کنید .


بینش محتوا

– فقط در نسخه پرمیوم

عملکرد Insights ما ۵ کلمه یا ترکیب کلمه را که اغلب در صفحه شما ظاهر می شود ، لیست کرده است. به این ترتیب ، می توانید بررسی کنید که آیا موضوعات و کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه بندی در گوگل ، بینگ و یاهو با آنچه در واقع می نویسید مطابقت دارد یا خیر. این یک ویژگی Premium است. ما می ترسیم در نسخه رایگان ، شما باید تجزیه و تحلیل محتوای خود را انجام دهید. در حال حاضر ، این ویژگی فقط به زبان های منتخب در دسترس است .
مدیر تغییر مسیر: بازدید کنندگان شما در ۴۰۴ صفحه یافت نشد یافت نمی شوند – فقط حق بیمه

همه ما باید بعضی از نقاط صفحات را حذف کنیم ، اما هنگامی که آن URL قدیمی بازدیدکننده پیدا می کند ، خطایی در ۴۰۴ Not Found پیدا می کند. آآارگ! برای جلوگیری از این امر ، می توانید با اطلاعات مربوطه ، آنها را به صفحه جدید هدایت کنید. مهم است که این کار را بصورت سیستماتیک انجام دهید تا وب سایت شما سالم باشد. مدیر Redirect به شما امکان می دهد دقیقاً این کار را انجام دهید: پس از حذف یک پست یا صفحه ، افزونه از شما سؤال می کند که با URL قدیمی چه کار کنید. همچنین می توانید برای دیدن و به روزرسانی تمام صفحات هدایت شده خود به منوی “تغییر مسیرها” بروید. و حتی می توانید “تغییر مسیرهای REGEX” را تنظیم کنید تا نشان دهد همه URL ها حاوی یک کلمه یا عبارت خاص باید به همان صفحه هدایت شوند.


صادرات کلمه کلیدی متمرکز

– فقط در نسخه پرمیوم

دیگر نیازی به کلیک در اطراف ندارید تا دریابید که در مرحله بعد چه چیزی را باید بهینه کنید. در Yoast SEO Premium ، می توانید کلیه کلمات کلیدی تمرکز را که تاکنون استفاده کرده اید و صفحات نیاز به مراقبت بیشتر SEO را بارگیری کنید. شما می توانید داده هایی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید – کلمات کلیدی ، URL ، نمره قابلیت خواندن و / یا عنوان – و بازبینی خود را به عنوان پرونده CSV بارگیری کنید. و بله ، این کار برای محتوا با کلمات کلیدی فوکوس متعدد نیز هست.
همیشه برای الگوریتم Google به روز شود

شاید در مورد Google Panda و Google Penguin شنیده باشید – دو به روزرسانی اصلی الگوریتم جستجوی Google. گوگل همچنین ۵۰۰-۶۰۰ بار در سال تغییرات جزئی در الگوریتم خود ایجاد می کند. ما افزونه Yoast SEO را هر ۲ هفته یکبار به روز می کنیم . به این ترتیب مطمئن هستید که وب سایت شما برای جدیدترین نسخه الگوریتم گوگل بهینه شده است. به روزرسانی ها و به روزرسانی های موجود در افزونه Premium ما فقط با یک اشتراک معتبر در دسترس هستند.


۱ سال پشتیبانی ۲۴/۷

– فقط نسخه پرمیوم

به روزرسانی در Yoast SEO Premium (که قبلاً توسط Yoast Premium با عنوان WordPress SEO شناخته می شد) به تیم پشتیبانی فوق العاده و آگاه ما دسترسی کامل به شما می دهد. می توانید سوالات خود را درباره استفاده از افزونه یا مشکلات خود در تنظیم آن برای آنها ایمیل کنید و آنها به شما کمک می کنند! همیشه می توانید اشتراک خود را تمدید کنید تا از ادامه پشتیبانی ۲۴/۷ استفاده کنید. هر تمدید سال دیگر پشتیبانی رایگان را به شما می دهد.


بدون آگهی

– فقط در نسخه پرمیوم

به محض نصب Yoast SEO Premium ، دیگر هیچ تبلیغی در افزونه وردپرس خود مشاهده نخواهید کرد. البته اگر دوست نداشته باشید که هر روز تیم Yoast را در ستون سمت راست خود ببینید. ما نمی توانیم شما را سرزنش کنیم!

 

دانلود رایگان افزونه yoast premium 12.6.1

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *