خرید سایت ارزان چقدر درست است؟

خرید سایت ارزان چقدر درست است؟

امتیاز دهید

خرید سایت ارزان درست است؟ آیا میتوان وب سایت حرفه ای اما ارزان داشت؟ معایب و مزایای خرید سایت ارزان چیست؟ با ایتروز تمامی موارد معایت و مزایای خرید سایت ارزان را بررسی می نمایم.

خرید سایت ارزان معنی های متفاوتی دارد اما در کل باید توجه داشت خرید سایت ارزان تا چقدر ارزان مهم است.

خرید سایت ارزان چیست؟

خرید یا طراحی سایت ارزان به معنی خرید امکاناتی محدود با حاشیه سود کم را سایت ارزان گویند. در این روش سود اصلی در گرو فروش تعداد زیاد سایت به ثمر می رسد. در ادامه با وبروز به مزایا و معایب این روش می پردازیم

خرید سایت در نگاه اول

برای خرید سایت نگاه بلند مدت داشته باشید زیرا طراحی سایت و راه اندازی آن تازه شروع کار است و پشتیبانی و خدمات حرف اول را در خرید سایت می زند. پس به نکات زیر توجه فرماید.

معایب خرید سایت ارزان

استفاده از امکانات بی کیفیت : یکی از اصلی ترین موارد در خرید سایت می توان به هاست اشاره نمود. هاست یکی از عوامل مهم برای یک سایت است زیرا مانند خانه در زندگی خودمان می ماند. هر چقدر خانه شما از متریال مرغوب تری ساخته شده باشد هم بادوام تر است هم دردسر شما کمتر است. اگر وسائل اصلی خانه مرغوب نباشد شما هر روز باید پذیرای تعمیر کاران باشید شامل وقت و هزینه برای شما می باشد و این در رابطه با امنیت هم صدق می کند. یک خانه نا امن محلی برای رفت و آمد دزدان معتادان و… می باشد. بنابر این حتما توجه داشته باشید هاست با کیفیت از باعث می شود اگر وب سایت شما عالی هم باشد مشکلاتی را پدید آورد. حتی اگر هزینه بسیاری برای طراحی و خرید سایت کنید اما هاست انتخاب شده مناسب نباشد با مشکلات زیادی و در برخی موارد غیر قابل جبران همراه خواهید بود.

حجم هاست یا کیفیت هاست : در برخی موارد برای گمراه کردن ذهنیت مشتری و چشم گیر شدن پکیج طراحی سایت حجم هاست ها را بسیار زیاد در نظر می گیرند. یک گیگ – دو گیگ. مشتری در نگاه اول مجذوب حجم های هاست می شود اما با کمی بررسی در شرکت های خدمات میزبانی وب متوجه خواهید شد هاست های با کیفیت هزینه های متفاوتی دارند و تنها هزینه هاست چندین برابر هزینه کل پکیج است. به رغم اهمیت هاست برای میربانی وب سایت شما در رابطه با کیفیت هاست ها و شرکت های معتبر رائه خدمات هاستینگ بیشتر اطلاعات کسب کنید. تا پس از دریافت سایت دچار مشکل نشوید. اگر به دنبال اطلاعات کامل در زمینه هاست هستید مطلب هاست چیست و انتخاب هاست مناسب را مطالعه بفرماید.

خرید سایت ارزان چقدر درست است؟

بی تجربگی و عدم آگاهی : یکی از مهمترین اصل در ارائه خدمات نه چندان خوب می باشد. در برخی موارد افراد تازه کار برای جذب مشتری و پیدا کردن بازار سعی به طراحی سایت ارزان به هر قیمت می کنند. اما متاسفانه برای تجربه اندوزی مشتریان قربانی بی تجربگی این افراد شده و ضرر می کنند.

خرید سایت ارزان درست است؟

نقص در استفاده از امکانات : در برخی از سایت های ارزان قیمت فدای تمامی موارد می شود. همانطور که در بالا گفته شد استفاده از امکانات بی کیفیت و همچنین استفاده از هاست های ارزان با حجم های بالا که می تواند تمامی هزینه ها را بر باد دهد گرفته با مشکل در استفاده از امکانات یکی دیگر از معایب خرید سایت ارزان می باشد. استراتژی این افراد برای طراحی سایت ارزان باعث می شود یا کیفیت را قربانی کنند و یا ارزانی باعث شود کارکرد وب سایت با مشکلاتی همراه شود.

عدم دقت در طراحی : قیمت ارزان سایت باعث می شود دقت کافی بر روی طراحی سایت صورت نپذیرد. طراحی سایت مانند هاست یکی از عوامل مهم است مخصوصا طراحی صفحه نخست سایت زیرا ویترین کاری شما می باشد. و عوامل مهمی می تواند در طراحی خوب و کاربر پسند نقش داشته باشد که تمامی رعایت این نکات باعث می شود برند شما در نزد مشتری برندی با ویژه گی های خاص باشد و یا بدون در نظر گرفتن نکات در طراحی دید منفی در ذهن مشتری ایجاد می شود. یکی از نکات بسیار مهم نگاه مشتری به برند شماست پس توصیه می شود به برند خود و کسب و کار خود احترام بگذارید تا دیگران به آن احترام بگذارند.

عدم نکاه تخصصی : امروزه به شیوه های مختلفی یا با گذراندن دوره های طراحی سایت می توان وب سایت طراحی کرد اما تنها بارگذاری سایت برای مشتری کافی است؟ از آنجا که وب سایت ها نیازمند پشتیبانی و توسعه می باشند و این امر تخصصی و شامل تجربه است کار را متفاوت می سازد.

مزایای خرید سایت ارزان

پرداخت هزینه به اندازه نیاز: در گفته های بالا تفاوت قیمت ها رابطه مستقیم در کیفیت دارد. اما یکی از مزیت های خرید سایت ارزان با در نظر گرفتن کیفیت می تواند رابطه مستقیم با کاهش هزینه سایت باشد. در ادامه در این رابطه توضیح خواهیم داد. اگر شما به قیمت مقایسه تعرفه های وبروز مراجعه کرده باشید ملاحضه می فرماید پکیج های ما شامل طراحی سایت ارزان – طراحی سایت متوسط – طراحی سایت خوب و عالی می باشد. حال میخواهیم به تفاوت طراحی سایت ارزان وبروز بپردازیم.

خرید سایت ارزان چقدر درست است؟

نگاه تخصصی : ما برای ارائه خدمات با کیفیت عالی تنها بر روی طراحی سایت و توسعه سایت تمرکز داریم. بنابراین سعی می کنیم خدمات خاصی را به مشتریانمان ارائه نمایم.

پکیج های طراحی سایت : تمامی پکیج ها از ارزان تا عالی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و تفاوت پکیج ها در امکانات آن پکیج می باشد. یکی از خدمات منحصر به فرد وبروز ارتقا پکیج های ارزان به پکیج های بالاتر می باشد و شما تنها مابه التفاوت هزینه پکیج ها را پرداخت می نماید. در طی سال پکیج ها به روز شده و همیشه همراه شما خواهیم بود.

طراحی قالب پکیج ها : تمامی قالب های پکیج ها به صورت اختصاصی بوده و با توجه به نیاز, طراحی اختصاصی برای شما انجام می شود. در صورت ارتقا پکیج امکانات پکیج بالاتر همراه با طراحی قالب اولیه به سایت اضافه می شود.

استفاده از هاست های معتبر : ما برای تمرکز بر ارائه خدمات طراحی سایت به صورت اختصاصی هاست ارائه نمی دهیم و با شرکت های معتبر در زمینه هاستینگ همکاری می نمایم . تمامی پکیج های وبروز بر روی هاستینگ ایران هاست میزبانی می شود که اکثر سایت های معتبر فارسی مانند آپارات , بانک مرکزی, میهن وبلاگ و… از سرویس هاست ایران استفاده می کنند. نگاه ما تخصصی است و سعی می کنیم در تمامی پکیج ها بهترین کیفیت را ارائه نمایم. مشاهده پلن های هاست

خرید سایت ارزان درست است؟

آموزش حضوری و مجاری : تمامی پکیج های وبروز شامل آموزش حضوری پنل مدیریت می باشد و تمامی مراحل برای استفاده از وب سایت به فرد مربوطه آموزش داده خواهد شد. حتی می توانید آموزش ها را به صورت آنلاین هر زمان از طریق سایت وبروز مشاهده کنید. در نهایت ما می توانیم خدمات پشتیبانی و نگهداری وب سایت شما طی هزینه ای توافقی انجام دهیم.

خدمات پس از فروش : از آنجا که بخش اصلی خرید سایت خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن می باشد ما در تمامی پکیج ها خدمات عالی را ارائه می دهیم.

نتیجه گیری : برای خرید سایت نگاه سطحی نداشته باشید و تنها به خرید آن توجه نفرماید بلکه به کیفیت و خدمات پس از فروش و چگونگی ارائه این خدمات دقت فرماید تا هزینه های انجام شده بیهوده مصرف نشود. طراحی سایت تخصصی می باشد و نیاز به پشتیبانی و مشاوره افراد متخصص می باشد.

منبع » وبلاگ ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *