بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

3.6/5 - (24 امتیاز)

لیست بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو فارسی و ارائه روش افزایش بازدید ویدیو. بررسی معروف ترین سایت های اشتراک ویدیو فارسی در ایران همراه ایتروز

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

اشتراک ویدیو امروزه یکی از روش های محبوب برای افزایش بازدید و جمع آوری مخاطب از سراسر جهان است سایت های زیادی در جهان خدمات اشتراک گذاری ویدیو ارائه می نمایند که لیست معروف ترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو خارجی را می توانید مشاهده بفرماید. در میان سایت های خارجی سایت های ایرانی هستند که در این زمینه فعالیت می نمایند که از معروف ترین آنها می توان به آپارات اشاره نمود. اما به غیر از سایت اشتراک گذاری ویدیو آپارات سایت های دیگری هستند که خدمات عالی به کاربران خود ارائه می نمایند. ایتروز لیست بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو فارسی را در اختیار شما قرار داده تا با عضویت در این سایت ها ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید.

افزایش بازدید ویدیو

اگر می خواهید ویدیو منتشر شده شما بازدید بیشتری داشته باشد حتما آن را در تمامی سایت های معروف اشتراک گذاری ویدیو فارسی و یا خارجی به اشتراک بگذارید. یکی از مهمترین دلیل های این کار کاربران وفاداری است که در این سایت ها وجود دارد. برای مثال برخی از کاربران تنها از سایت آپارات استفاده می کنند و برخی نماشا و غیره. هر سایت طرفداران خاص خود را دارد بنابراین با به اشتراک گذاری ویدئو خود در تمامی سایت ها می توانید مخاطبان مختلفی را به سایت خود جذب نماید.

بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدیو

در لیست زیر نام ۱۳ سایت معروف اشتراک گذاری ویدیو فارسی قرار داده شده که می توانید ویدیو خود را در این سایت ها ثبت نماید.

aparat.com
namasha.com
tamasha.com
namayesh.com
jabeh.com
shabakema.com
dalfak.com
mihanvideo.com
mp4.ir
akairan.com/filme
tvniko.com
hiclip.ir
videoj.ir

 
منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *