دانلود بهترین قالب سایت رایگان وردپرس 2018

دانلود بهترین قالب سایت رایگان وردپرس ۲۰۱۸

3.2/5 - (14 امتیاز)

معرفی و دانلود بهترین قالب سایت رایگان وردپرس ۲۰۱۸ همراه با نمایش و لینک دانلود در آکادمی ایتروز. بهترین قالب سایت رایگان وردپرس را دانلود نماید.

دانلود بهترین قالب سایت رایگان وردپرس ۲۰۱۸

در مطالب قبلی بهترین قالب های ریسپانسیو وردپرس ۲۰۱۸ معرفی شد. در بخش زیر ۱۷ تا از بهترین قالب های رایگان وردپرس در سال ۲۰۱۸ معرفی شده است. تمامی قالب ها قابل دانلود می باشد.

۱ Illdy – قالب زیبای وردپرس

1 Illdy - قالب زیبای وردپرس

قالب سایت رایگان وردپرس Illdy ،ریسپانسیو ، جذاب و ساده می باشد. در قالب رایگان وردپرس Illdy  امکان درج نمونه کارها و تولید محتوا در وبلاگ را قادر خواهید بود. قالب Illdy با جدیدترین متدهای سال ۲۰۱۸ طراحی شده و به صورت تک صفحه ای می باشد.

۲ Tyche – قالب فروشگاه آنلاین وردپرس 

2 Tyche - قالب فروشگاه آنلاین وردپرس 

قالب رایگان فروشگاه آنلاین وردپرس به نام Tyche فروش محصولات را در سایت فراهم می سازد. Tyche برای ووکامرس بهینه سازی شده و می توانید از سبدخرید ، حمل و نقل و شرایط پرداخت در آن استفاده نماید.

۳ Portum – قالب زیبای شرکتی وردپرس

3 Portum - قالب زیبای شرکتی وردپرس

Portum قالب ساده ، زیبا و جذاب شرکتی همراه با اسلاید و فرم تماس با ما. شما می توانید پلاگین های مورد نظر خود را به Portum  اضافه نماید.

۴ Pixova Lite – قالب شخصی و شرکتی وردپرس

4 Pixova Lite - قالب شخصی و شرکتی وردپرس

Pixova Lite برای وب سایت شخصی و کسب و کارهای خصوصی مناسب است. همچنین قابلیت ادغام پلاگین ووکامرس را دارا می باشد.

۵ Newspaper X – قالب زیبای خبری وردپرس

5 Newspaper X - قالب زیبای خبری وردپرس

Newspaper X قالب خبری وردپرس دارای ظاهر زیبا و جذاب برای راه اندازی یک سایت خبری رایگان اما با امکانات کافی می باشد. Newspaper X دارای بنر تبلیغاتی در سایت است که بتواند تبلیغات مشتریان شما را نمایش دهد. قالب خبری وردپرس Newspaper X ریسپانسیو و قابل مشاهده در دستگاه های مختلف می باشد. اسلاید بالای صفحه قابلیت مشاهده آخرین اخبار را برای مخاطبان فراهم می سازد. سایت خبری خود را راه اندازی کنید و از Newspaper X لذت ببرید.

۶ Blaskan – قالب زیبا وردپرس برای وبلاگ 

6 Blaskan - قالب زیبا وردپرس برای وبلاگ 

Blaskan قالب وردپرس برای ایجاد وبلاگ زیبا می باشد. طراحی ساده در عین حال جذاب از خصوصیات قالب رایگان وردپرس Blaskan  می باشد. قابلیت جستجو مطالب به صورت زیبا و لینک شبکه های اجتماعی به صورت قابل دسترس در قالب طراحی شده است.

۷ activello – قالب شخصی و وبلاگ وردپرس

7 activello - قالب شخصی و وبلاگ وردپرس

activello قالب رایگان وردپرس بسیار زیبا برای استفاده سایت های شخصی ، مسافرتی ، هنری و مجله خبری است. قالب activello  دارای فرم تماس با ما ، بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و قابل ادغام با پلاگین ووکامرس می باشد.

۸ sparkling – قالب رایگان اما زیبا

8 sparkling - قالب رایگان اما زیبا

قالب رایگان وردپرس sparkling  اما بسیار زیبا و جذاب برای استفاده سایت های شخصی ، مسافرتی ، هنری و مجله خبری است.

۹ MedZone – قالب پزشکی وردپرس

9 MedZone - قالب پزشکی وردپرس

MedZone قالب رایگان پزشکی وردپرس است. از MedZone می توان برای دندانپزشکی ها و مراکز درمانی استفاده نمود. مشاهده مشخصات پزشکان ، فرم ارتباط با ما و امکان ادغام با پلاگین ووکامرس می باشد.

۱۰ Ascendant – قالب شرکتی وردپرس

10 Ascendant - قالب شرکتی وردپرس

Ascendant قالب چند منظوره وردپرس دارای ظاهر ساده و زیبا برای استفاده شرکت ها می باشد. قالب Ascendant  دارای اسلاید در ابتدای صفحه ، استفاده از گوگل فونت و فرم ارتباط با ما. همچنین قابل ادغام با پلاگین ووکامرس می باشد.

۱۱ Zerif Lite

11 Zerif Lite

Zerif Lite قالب زیبا و رایگان وردپرس برای استفاده شرکتی مناسب است. قالب Zerif Lite بهینه سازی شده برای موتور های جستجو و قابل ادغام با پلاگین ووکامرس است.

۱۲ Onetone

12 Onetone

اگر شما می خواهید یک وب سایت قابل توجه ایجاد کنید، Onetone انتخاب ایده آل است. این طراحی ساده و مدرن است که براساس CSS3 و HTML 5 طراحی شده است. سبک، انعطاف پذیر و جذاب است. از قابلیت های قالب onetone می توان به ایجاد گالری و استفاده از گوگل فونت اشاره نمود. همچنین قالب onetone بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو می باشد.

۱۳ StanleyWP

13 StanleyWP

قالب StanleyWP فوق العاده برای سایت های شخصی می باشد. بهترین نمایش نمونه کارها به صورت ساده در قالب وردپرس StanleyWP مهیا شده است.

۱۴ Responsive – قالب ریسپانسیو وردپرس

14 Responsive - قالب ریسپانسیو وردپرس

قالب ریسپانسیو Responsive همانطور که از تصویر مشخص است بهترین حالت های ریسپانسیو برای دستگاه های مختلف می باشد. از امکانات قالب Responsive  ادغام آن با ووکامرس است. این قالب را می توانید برای سایت های چند زبانه با استفاده از پلاگین WPML طراحی نماید.

۱۵ Photography Theme –  قالب عکاسی وردپرس

15 Photography Theme -  قالب عکاسی وردپرس

قالب Photography Theme مختص آتلیه های عکاسی و سایت شخصی عکاسی می باشد. طراحی زیبا و ریسپانسیو قالب Photography Theme از نوع سایت های مدرن برای وب سایت های عکاسی ، مد ، لباس ، هنر ، لباس عروس و… می باشد. اگر می خواهید وب سایت چند زبانه داشته باشید این قالب با پلاگین WPML  بهینه سازی شده و این قابلیت را دارا می باشد.

۱۶ Vantage – قالب شرکتی زیبای وردپرس

16 Vantage - قالب شرکتی زیبای وردپرس

قالب Vantage ایده آل برای وب سایت های شرکتی با طرح و اسلاید زیبا می باشد.

۱۷ Hueman – قالب خبری وردپرس

17 Hueman - قالب خبری وردپرس

قالب رایگان وردپرس Hueman با طراحی مدرن و ریسپانسیو مناسب برای سایت های خبری.

 

منبع » آکادمی ایتروز

اشتراک گذاری

فیسبوک
تویتر
لینکدین
تلگرام
واتس‌اپ
پینترست
ایمیل
پرینت

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *